Dagen

Har faktiskt vart och tävlat idag, bara Clear round men ändå :)

Första rundan gick riktigt fint, jag fick tillbaka henne och hade ett bra grundtempo. Lite stark var hon dock men inget överdrivet :) Andra klassen var hon dock lite starkare och drog mer, vilket gjorde så att jag fick ta i henne rätt mycket som jag egentligen inte vill, men vart tvungen. Syns på filmerna att hon inte ens tar i över hindrena, så kapacitet har damen allt :D

Fick en felfri runda i första klassen, och ett skitpet i andra :) Så resultatsmässigt är jag ändå riktigt nöjd med dagen :) Film kommer snart.



Bild på Zeo & mig från vår första lokala tävling ihop, Aneby 2010

Kommentarer
Postat av: Myran

Film är alltid roligt att se! =)

2012-03-04 @ 16:40:49
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0