En dröm

Vaknade i morse ur en rolig dröm. Jag och Zeo skulle debutera 120 på gräs! Haha :) dock så såg jag inte drömmen från Zeos rygg utan jag stod i publiken och skulle filma xD men det var ändå jag som red?! Aja knäppt, men rundan gick inte så bra, rev två hinder tror jag. Och resultatet som speakern ropade upp var 24 fel ;) hade ångest känsla i drömmen haha. Sen sluta drömmen med att mamma hade satt ut Zeo på annons i Vetlanda-posten, jadu drömmar är allt riktigt konstiga!

Dock så är ju Zeo sån, vissa gånger gör vi en klockren dubbelnolla men nästa gång så river hon massa. Hon blir spänd på vissa tävlingsplatser vilket resulterar i en flack häst. Men med mer rutin så tror jag på min pärla!<3


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, ja drömmar kan vara lite speciella och förvirrande ibland ;)

2012-01-08 @ 15:52:12
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0