äntligen!

sitter vid min nya dator nu, helt underbart att slippa min sega stationära! nu ska jag bara lägga över alla bilder osv på min externa hårddisk, sen åker den ut i garaget ;) den gamla alltså, haha.

Idag ska hästarna trimmas, har dock inte bestämt vad jag ska hitta på med dem. Var verkligen längesen jag hoppade men det är jobbigt när ingen hjälper en ifrån marken med att höja, sänka ja ni vet. Jobbigt att bära fram allt själv med, och sen bära bort med. ååååh i-landsproblem ! haha nej men det lutar åt ett dressyrpass :)

har inget att skriva om som vanligt, måste få upp min fantasi innan bloggen kommer igång ordentligt igen "/



bild på zorn och olivia, som äger fille som jag har nu :) hon tävlade zorn en del förr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0