Svar från frågestunden del 3.

Berätta lite om dig själv :) Ingen fråga men...

Svar: Jag heter Martina Aurén och bor i Landsbro som ligger utanför staden Vetlanda. Här vet alla allt om alla, hmm eller folk tror det iaf ;) Jag är 20 år gammal och jobbar som vikarie på förskola just nu. Får se om jag hittar något jag vill plugga till hösten, har iaf hittat en intressant utbildning. Bor i ett hus med stall på gården, egen belyst paddock. Äger 5 stycken hästar med mamma: Zeolita, Wictoria, Aminette, Pysen & Zorn. Jag älskar att umgås med vänner & pojkvän, festa och såklart att tävla hästarna. Jag är intresserad av smink, är en av dem som alltid har sminkat sig mest haha.. Men går även runt osminkad ibland såklart, tycker bara det är roligt med smink! Jag har inga fördomar om människor, kan prata och umgås med alla. Från att umgås med hiphop killar till att bli tillsammans med en skatekille, att också gå på fest med raggare, och att umgås med folk som har rock/emo stil..  jag bryr mig inte! alla människor är välkomna in i mitt liv! :)

Ser ni mig på bilderna? vissa är riktigt gamla haha..



















om du för en dag eller en vecka skulle byta plats med en stor dressyr eller hoppkändis, vem skulle det vara då? namn och häst ;)


Svar: Egentligen ingen, hmm. men Roffe då :)

hur kommer det sig att du har en header där det e andra som dansar ?

Svar: Dem var med i bilden från början, det är en bakgrundsbild. Inte jag som gjort dem alltså!

Vad är ditt mål med Zeo 2012?:)<3

Svar: Som sagt inga mål med henne :) Vi hamnar där vi hamnar, ska eftersträva fina rundor med bra resultat! :D Zeo är för oförutsägbar för att sätta mål med, ena gången kan hon gå som en klocka och nästa gång är man tillbaka på ruta 1 igen..

Vad har du för tankar och mål om framtiden? :)

Svar: Precis det jag undrar med, haha :O

Inte frågor direkt men ;)

Stor häst / ponny
Skimmel /
svart
Dressyr / hoppning
Shirehäst / Falabella
Ridskolehäst /
privathäst

Har du någon gång känt att du vill sluta med ridningen?

Svar: Nej men klart att alla har sina svackor :) Har dock aldrig velat sluta helt, aldrig!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack Martina! :D åh, trodde du var en sån människa som liksom va med vissa personer ;) tänk att man få reda på ganska mycket genom att läsa bloggar!

2012-02-17 @ 17:01:40
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Postat av: Anna Carlsson

Vad anser du vara en rutinerad ryttare? Man ser ofta i hästannonser att ryttaren bör vara rutinerad, men vad är egentligen en rutinerad ryttare? :)

2012-02-17 @ 22:00:49
URL: http://amithril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0