Mat

Började jobba 6 idag, och sen när jag slutat och kommit hem för att vila så hade två av hästarna rymt.. Rivit ner stora delar av staketet och var inne i grannens hästars hage. Jag som var skit trött, kan ju säga att mitt humör inte var det bästa ;) och att det INTE är roligt att sätta upp staket mitt i vintern :( aja, har iaf haft en mysig kväll framför tvn. Kollat på sveriges mästerkock, love it!

Och juste , imorgon börjar Lasse träningarna efter ett långt vinteruppehåll! Jag och Zeo har inte hoppat på månader så ska bli spännande att se hur hon känns. Förlåt för osammanhängande inlägg föresten, men är för trött för att tänka ;) juste vill ni se film från träningen imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0