Helgen

Har haft totaaalt fullt upp hela helgen, så får än en gång be om ursäkt för dålig uppdatering.

Började med Jönköping i lördags, vb handlade en massa möbler och andra grejer till lägenheten. Tror vi kom ifrån jönköping först vid halv sju tiden på kvällen. Sen skulle allt han köpt lastas av, och upp för alla trappor in till lägenheten. Vi packade upp allt, och började sätta ihop möblerna samt ställa allt på sin plats. Kom nog i säng runt 00 tiden, helt slut i hela kroppen. Dessutom hade jag valt FEL skor till att gå och shoppa i en hel dag. Klackskor osv, så smärtan i fötterna var inte nådig..

Vi vaknade dagen efter (jag sov rätt dåligt tyvärr pga all värk) och fixade frukost. Vi hade riktigt mysigt även om vi satt på golvet och hade den låga hyllan som matbord för tillfället. Sen började arbetet igen. Alla kartonger från det vi inhandlat skulle bort, för soffan skulle strax levereras till lägenheten. Lampor och gardiner skulle sättas upp, duschdrapperi likaså. Ah det var en massa arbete, höll på enda tills 18 tiden med bara fix. Då åt vi middag, sen till lägenheten igen för att packa in alla kläder i garderoben. SEN mös vi framför en serie i soffan, då kunde vi äntligen andas ut efter allt slit.

Så man kan säga att jag inte har haft en lugn stund i helgen. Men vad gör man inte för att hjälpa till? :) Har dessutom inte vart i stallet på hela helgen, så imorse fick jag äntligen se pollarna igen när jag släppte ut dem! Är dock helt slut efter helgen så tror inte det blir någon ridning idag för min del.

Nu ska jag laga lite mat för att se om migränen vill lämna mig, sen blir det stallet! puss


Kommentarer
Postat av: Henny :)

Det må vara jobbigt, men det är ju ganska roligt att inreda och skruva möbler till sin nya lägenhet :D

2012-02-06 @ 14:09:55
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/
Postat av: Emelie svensson

Svar: Tack, känns verkligen bra just nu vi har hittat varandra. Hoppas dock inte jag blir för nervös eftersom det är min första regionala för då blir jag bara stressad kanske och ingen aning vad som händer då ;D

2012-02-07 @ 20:53:08
URL: http://ponnygodis.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0