Tävlingen!

Blev en lyckad tävlingsdag!

Kom 4 i LC:1 på 64,44% av 16 starter

I LB:1 vet jag inte riktigt vart jag kom än, för vi åkte hem när jag blev nedputtad från placeringen :) Men antingen 6a eller 7a tror jag :) tror det var 18 starter här! fick iaf 64,83% här

Är skitnöjd med min häst, fick en fin känsla genom båda programmen även om hon vart lite spänd och drog iväg lite i övergångarna. Men tänk när hon slappnar av och blir mer lyhörd, då stiger nog % ytterliggare :D På vår första dressyr fick jag 56%, men alla måste vi börja någonstans!








Kommentarer
Postat av: Henny :)

Stort grattis! Ni såg jättefina ut :D

2011-09-18 @ 21:04:15
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0