Diet.

Har gått upp endel i vikt som många säkert vet, så går på lite diet nu faktiskt eller vad man nu kan säga haha. Gör detta för min egen skull och jag tycker det är viktigt att trivas med sig själv och sin kropp! Dock hets-bantar jag inte som jag gjorde förr ibland, utan nu är det strikta grejer istället.

3 ggr om dagen-metoden ;)

Frukost: Youghurt med müsli och kanel (kanelen sätter igång din ämnesomsättning vilket gör att du förbränner mer)
Middag: Äter ju middag på praktiken nu, så tar en portion där med lagom mycket. Extra sallad istället för mycket mat :) Lagar ingen mat hemma!
Kvällsmat: En macka och valfri frukt.

Så såhär ser det ut nu. Så nu får vi se om jag lyckas hålla det :) Har iaf hållt detta sen i söndags, och har jag väl bestämt mig för något så brukar jag inte ge upp iaf!

För vissa kanske detta är en vanlig dag för er, så som ni brukar äta. Men ni ska bara veta hur mycket jag äter annars. Jag äter ibland MER än min pojkvän, och han äter som en man ska. Och så äter jag en massa bakelser, fikor, och godis, läsk, ja allt sånt där också. Utöver två middagar om dagen! Ja har verkligen ätit för mycket, men ändå inte gått upp så mycket i vikt ändå. Men nu ska det bli ändring :)

FÖRR!










NU...






Ousch, fy! Jag skäms faktiskt över att jag låtit det gå såhär, att jag har ätit så FEL för hälsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0