Dagens ridpass

Slänger upp ett tråkigt inlägg nu, dvs ett "dagens ridpass" inlägg. Verkligen inget intressant att läsa för er egentligen men tänkte att ni kanske ville veta hur allt går nu osv.

Red iaf dressyr på banan- på Zeo. Hon var riktigt fin idag och faktiskt rätt stadig i formen också. Jag jobbade extra mycket med min högra skänkel då jag har en tendens att glömma bort den. och Zeo blev genast mycket finare! Vet inte om det var en tillfällighet, men hoppas verkligen att det är lösingen på vårt problem :)

Sen fick Zeo sig en ordentlig genomgång med saxen. Jag klippte manen, svansen och hovskägget. Så nu är hon fin och ser faktiskt ut som en tävlingshäst och inte som en skogsmulle som hon gjort på senaste tiden :) Hade faktiskt tänkt att spara ut hennes man men ångrade mig för ingen samtyckte ;) haha.



ÅH GE MIG DETTA VÄDER IGEN <3

Kommentarer
Postat av: Emelie svensson

http://www.youtube.com/watch?v=vLRcb-w5aAM



Film alla klasser!

2011-11-21 @ 12:02:25
URL: http://ponnygodis.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0