Im back!

Okej, nu ska jag försöka dra igång bloggandet igen. Jag är verkligen en period människa när det gäller att blogga, men ska väll försöka att vara aktiv den här gången (vilket man alltid säger, haha).

Allt rullar på som vanligt iaf, jag har sommarlov, slappar hela dagarna och äter mig tjock typ.

Har vart en fin vår med bra tävlingsresultat som jag inte kan vara annat än nöjd med! Dock har jag nu ett tungt beslut att överväga under sommaren, men det kommer dröja innan någon får reda på vad jag menar..

Kan visa lite bilder som fotats under vintern/våren på min fina polle Zeo <3 Vi har nu debuterat 110cm med endast 4 fel :) Och kom på en fjärdeplacering i 1m förra helgen!


































Kommentarer
Postat av: Sabina

Tränset med vitt foder är skitsnyggt! :D Var är det köpt?

2011-06-22 @ 10:02:39
URL: http://ddressyrfjant.blogg.se/
Postat av: Martina

Det är köpt i falsterbo :)

2011-07-09 @ 20:03:10
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0