NYÅRSAFTON !

Imorgon är det dags för nyårsafton, helt sjukt vad tiden har gått fort sen förra året.. Förra året ja, haha :D Kommer ihåg det nyåret väääl, kan det vara det sämsta ever? Jag, mathilda, henke & jon satt i en trappuppgång och drack skumpa, väntade på en snubbe som skulle visa oss vart festen låg som vi skulle till. Grejen är att vi satt där i två timmar, SEN kom han. Då när vi väl kom till festen så skulle dem som var där precis dra till en annan fest.. Så då stack jag och Henke till pasta baren, satt där i två timmar tills klockan slog tolv ;) Fyfan asså!

Bilder från förra nyår, i trappan! ;D

jag&henke


Jag, saknar mitt KOLSVARTA hår :(


Hahahha jon..


Detta året lär bli bättre! Vi ska hem till vb och äta gott, spela spel och festa till det lite :) Sen mot stan när klockan närmar sig tolv! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: elsa och linn-vinn presentkort på bikbok, hööks eller intersport

sv: självklart att vi tittar in! vilken fin blogg:) bloglovin byte? gott nytt år! kram

2011-12-31 @ 16:06:33
URL: http://hovkrats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0