Julklapp?

Fick en fråga vad jag önskar mig i julklapp, och svaret på det är att jag faktiskt inte har önskat mig något? haha! Vet att jag kommer få pengar av mamma, och så hade hon visst köpt några paket med som jag inte alls vet vad de är för nåt. Av vb har jag dock önskat mig en extern hårddisk :) Så njae i år har jag luggit lågt med att önska mig grejer, känns som jag har allt redan. Iaf det som jag behöver :)

Sen var mormor lite rolig med.. När jag var i Ullared för ett tag sen, så skickade hon med mig pengar som jag skulle köpa julklappar för. Både till mig, min bror och till mina kusiner.. Så ja fick alltså välja mina egna julklappar helt själv av henne ;) Inte helt fel ju? Dock så får jag säkerligen mer grejer men iaf.

Kan slänga upp bilder på alla julklappar som jag fått efter julafton :)

Gammal bild, från 2008!! haha


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Intresserad av ett täcke i str 125 (!?) oanvänt , kvr i förpakningen! snyggt!



hör av dig till [email protected] i så fall! :)

2011-12-21 @ 22:27:06
URL: http://allroundhasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0