Dagens ridpass: Fellini

Detta är då Fellini, eller "Fille" som han kallas. Jag har honom nu och ett tag framöver åt en kompis som ska resa :)

Fille är en hannoveranare född 04, mycket trevlig och snäll polle :) han kom till oss igår så kände på honom lite redan då, och har ridit honom hos Robert en gång tidigare också.

Idag red jag ett dressyrpass på banan, mes fokus på övergångar, tempoväxlingar och framåtbjudningen. Han blev riktigt fin mot slutet! Han behöver mycket säte och ben för att bli kvick för hjälperna. Och det gick super, duktig polle! Så nu vet ni vem herrn är ;)


Kommentarer
Postat av: MAJA

hej! jag var inne på nellie b`s blogg o då såg jag din kommentar..... kolla in din blogg o jag tkr du ska ha mörkt hår du va/är jätte fin i ljust men skulle vilja se dig i mörkt tror det skulle vara jätte fint på dig.... ;) tkr :)

2011-12-19 @ 15:18:33
Postat av: Jessica

red Fille ett tag ute hos Oliwia :) tyvärr hann jag inte med honom då jag hade fullt upp med andra hästar. men kan säga att Fille är den hästen jag fått använda mest ben på, hehe ;) super snäll!

2011-12-19 @ 23:07:18
URL: http://jessiicanyqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0