10 udda sanningar..

Nu avslöjar jag 10 udda sanningar i min ridning! jag är en sån som skämmer ut mig lätt kan man säga, men jag bryr mig inte som tur är :D vi börjar med två stycken, sen får ni två till ikväll :)
  • Jag kan börja skratta åt mig själv högt när jag gör något tokigt, och om hästen gör ett konstigt hopp över ett hinder säger jag ofta "aaaah" eller nåt xD


  • Jag har tyvärr "Charlie chapplin" ben, som pekar utåt. Får kämpa jättemycket med att dem ska peka framåt i hoppningen, även när jag går! men dock har det blivit bättre, här är två bilder för ca 4 år sedan, på Zorn och Calle <3 Bilden efter är på Zeo och som ni ser så är det bättre! men kan aldrig bli helt bra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0