Trött

Det har vart en riktig pluggdag idag för mig. Har gjort första frågan på hemtentan nu iallafall, och det tog inte lite tid! Men den första frågan är värre än dom två andra så skönt att ha den klar nu.

Kom precis in från stallet nu, har ridit Aminette och Calle. Aminette hoppade jag, samma bana som på Zeo igår. Hon var väldigt fin i början i dressyrdelen, men i hoppningen spårade det ut ganska rejält idag haha. Hon tror att man kan springa i vilken fart man vill emot hindrena, utan att taxera in. Men eftersom att hon bara är fyra år så är jag nöjd ändå. Ska ta med henne till Lasse någon gång så kanske man får några tips med :)

Jag vet att jag har fått kommentarer av er som läser att jag borde uppdatera med "dagens outfit" och sådär. "Tyvärr" så är jag för det mesta hemma om dagarna nu när vi har hemtenta och andra uppgifter som man fixar hemifrån. Så då gör jag ju inte mig iordning, så känner inte att det är någon outfit att visa upp när man sitter hemma i mjukisar haha. Men självklart kan jag fixa när jag ska på utgång och så ;)

Nu ska jag äta något tror jag, är alltid hungrig.

Puss




Aminette i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0