Detta tar kål på mig :(

HATAR rent ut sagt att göra hemtentor. Det är så lätt att skjuta upp allt, och tänka "det gör jag sen". Man hittar alltid en ursäkt att dra sig ifrån arbetet haha.. Man tänker: Nu är det nog dags för frukost, sätter sig då vid teven och kollar färdigt på programmet som spelas, sen går man till datorn igen, kollar istället sin facebook, osvosv! Jag tror att många känner igen sig i det här!?? Haha..

Men på ett sätt är det ju bra med hemtentor, man får ju kolla hur mycket man vill i alla böcker, plus att man slipper göra ett prov under tystnad och tidsbegränsat.
Vad har ni helst? Hemtentor eller prov i skolan?

Slänger upp lite äldre bilder på mig. enjoy!

Bild från när jag var blond (morot haha!) 2008. Bruna linser med!


Bild från 2009, saknar slingan!


bild från 2008. brunett igen.


och en från 2007. det får räcka!



Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-21 @ 09:48:48
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Martina

Tack! :)

2010-10-21 @ 11:19:29
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0